צפון קוריאה: צילומי לווין חושפים שיפורים ופיתוח הכור הגרעיני

מוטי סבן No Comments on צפון קוריאה: צילומי לווין חושפים שיפורים ופיתוח הכור הגרעיני

לאחר חתימת הסכם השלום בין ארה"ב לצפון קוריאה, צילומי לווין חדשים חושפים, עבודות תשתית נרחבות ופיתוח בכור הגרעיני

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on בשורה קשה: שני לוחמים במילואים נפלו בלחימה בעזה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מדיווחים שעולים מקבוצת ניטור, שבדקה 38 תצלומי לווין של האתר הגרעיני הצפון קוריאני "יונגביון" התגלו שיפורים ושיפורים משמעותיים באתרי הכור וגם בניית בניין משרדים חדש לעובדי הכור.

הדבר התרחש לפני שישה ימים שיפורים בתשתיות במפעל הגרעיני של יונגביון "ממשיכים בקצב מהיר", על פי ניתוח של קבוצת ניטור 38 של תמונות לוויין מסחריות שצולמו ב -21 ביוני.

כמו כן מערכת הקירור של הכור לייצור פלוטוניום שופרה ובסביבת הכור נבנו שני בנינים חדשים שאינם תעשייתים. חיזוק יסודות ותמיכה של בניני הכור, בניין הנדסי אחד הושלם.

5b3325547924774c1

"שיפורים בתשתיות ממשיכים ביונגביון", כתבה ג'ני טאון, העורכת הראשית של 38 צפון, בטוויטר. "מדגיש את הסיבה מדוע עסקה אמיתית היא הכרחית, לא רק הצהרה של מטרות נשגבות."

כזכור שליט צפון קוריאה קים ג'ונג און חתם על הסכם עם נשיא ארה"ב לפירוז מלא של ארצו מנשק גרעיני, טראמפ כבר הכריז כי העולם מוגן מפני נשק גרעיני, אך יש לזכור כי טראמפ לא הסיר את הסנקציות מעל צפון קוריאה.

מזכיר המדינה מייק פומפאו אנר כי ארה"ב מתכוונת להגע לפירוז מוחלט של צפון קוריאה לפני תום מועד נשיאותו הראשון של טראמפ. יש לזכור, כי כל עוד לא הגיע הוראה ברורה מפי קים לפירוק הנשק הגרעיני, ייתכן שהכור ימשיך לפעול כרגיל עד שיגיעו להבנות סופיות עם האמריקנים ואז יחל תהליך הפירוק. צפון קוריאה מודעת לכך שארצה נתונה תחת פיקוח לוויני הדוק של ארה"ב.

 

 



0 תגובות